Yang Join Aku Nie!

Wednesday, April 7, 2010

Aku seorang pembunuh, penyamun, perompak, pemeras ugut... jahat kan aku... bacer lah citer nie....

hahhahha... gempak siut tajuk nie... memang pun aku begitu... tp hakikatnyer bukan di alam nyata pun.. cumer addicted sket jer men game mafia war dalam facebook... best wooo game nie.. aku dngan Abang Manis dah jadi daily player yang aktif... hari2 besaing ngan laki aku nak kuat kan mafia2 kitaorang.. berlumber2.. dolu2 kitaorang aktif ngan farmville, bgun tido jer teringat nak harverst pokok.. sejak terlibat dengan kongsi gelap nie dah beralih arah plak kitaorang dari pegang cangkul trektar, bajer, bele haiwan ternakan tanam pokok ngan macam2 lagi lah, kini kitaorang terlibat ngan senapang, pistol, boots macam2 lagi lah... panjang plak citer nyer nanti... dah lamer kabun ku terbiar tak tertanam aper2.. huhuhuhuhu.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...