Yang Join Aku Nie!

Wednesday, November 10, 2010

Blog.....

berkenaan dengan tajuk diatas... untuk perhatian okeh.... blog aku nie tak macam blog pun... dah lah malas nak update.... kosong jer tanpa sebarang post cam blog orang lain yang penuh cerita sensasi, serita sedih, 18pl, story mory dsbgnyer lah..... maner tak ner aku nie dok bacer bloh joe mamak jer... tak pun blok cik geli.... kenaper aku suker bacer blog joe mamak.. sebab jalan cerita lam blog dier memng menarik, yang mengisahkan tentang hidup dier.. klu korang nak try tanyer achik google... mesti leh dapat nyer lah.... ceriter joe mamak nie cerita bukan fiksyen tau... klu tak hengat fiksyen or bukan fiksyen nie, cuber korang carik adek korang yang sekolah-sekolah lagi lah.. tanyer kat dier.. mesti diorang hengat lagi... klu tanyer kat nenek korang.. of coz buang maser hokay, of coz lah nenek korang pun tak hengat cam korang gak kan.... okelah pasal blog cik geli lak.. diernyer blok nie untuk bacaan 18 tahun ke atas sajer hokey.. klu yang bawah 18 tu siler mintak kebenaran mak ayah korang... oleh kerana aku nie dah 30+++ so leh la bacer blog cik geli nie.. hihihihiih....blok cik geli nie ader unsuk 18pl/sg/sx... tak der lah sangat kot.. sajer jer aku propakan.. sowi yer cik geli.. tp aku memng suker bacer blog cik geli.. klu bleh mintak dier hupdet lah 1 hari tu bebnyak kali pun takper.. dapat gak ilang kan busan aku kat opis busan nie..... same gak cam joe... hehehehhe.... permintaan insan lemah nie... ngeh3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...