Berkenaan tajuk di atas..... Aku ngah marah nie.. Tapi bukan marah kat koram hokeh... Kat koram aku sayam... Aku marah kat TM atau Stremix.... Koram bayangkan lah 3 hari umah aku tak der internet.... Koram marah tak... Lain lah aku tak bayar... Aku bayar tau teteiap bulan... Hampeh betol lah.... Wahhahahha.. memula sabor lah gak.. lelama tak bleh sabor dah.. aku nak luahkan gak kat koram......
Aku tipon TM.... Diorang kater akan cuba baiki dalam masa 72 jam... What???? 72 jam means 3 hari.... Pahaman aku dalam masa 72 jam meibi hari ke-2 mesti dah bleh pki dah.. Tapiiiiiiiii... aku hampa... sebab memang hari ke-3 baru bleh pakai.... Apesal perkhidmatan diorang nie slow giler.. Abis yang 3 hari kitaorang tak pakai tu kene bayar gak ker??? Koram mesti kater aku kedekut kan... Zaman harga dah naik nie kene berkira sket.... Betul tak koram..... Aper pun aku memng tak puas hati ngan TM... Diorang hanya akan baiki pas 3 hari....
Okeh lah nie tak marah sangat pun, dah cool dah.. sebab aku selalu jenguk blog diorang.. koram pun kene gak kasini, just klik kat gambo kat bawah nie key.....
nasib baik guna Wifi jaring.huhu
ReplyDeleteaik.kat tempat gua.call pagi...petang diorang sampai.
ReplyDeletehahahaah
ReplyDeletebiasalah tu
bukan selalu jadi
dia ada betulkan kabel ker apa2 la tu
P/S : Bersama Hans di Restoran Keluarga Anda - Yankies Hut
72 jam?lama tu IAM...apsal tak guna jer jalurlebar yg lain...
ReplyDeleteaiyoooo...ni dah sebulan cut off line streamyx tapi tak taulah depa dah potong ke belumm tensen jer call 100 line memanjang bzzzz grrrrr
ReplyDeletebiasala, kalau satu company je yg monopoli BB kat malaysia ni. macamnila jadinya
ReplyDeletecall tm balik cakap nak minta rebet. bukan salah pengguna.
ReplyDeletekak,mase bayar t an...mintak diskaun..hak pengguna kot..mintak jgn xmintakkk!hehe
ReplyDeletegeram gak.. line kat umah ni, kejap ad kejap xde.. dah mcm guna broadband plk.. grr~
ReplyDeletesamalah...nasib baik belum tahap sampai 3hari...paling lama pun 6jam..huhu...maybe dorang bak upgrade kot...
ReplyDelete